Platba a dodání

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Po odeslání objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při platbě, automatické potvrzení objednávky. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte jestli jste nezadali při platbě špatný email (údaje v adresách můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na náš email info@zabavnehrady.cz nebo v pracovní době na tel. 724 030 127. Jakmile zboží pro Vás opustí fyzicky náš sklad, pošleme Vám email s přesným dnem dodání.

MOŽNOSTI PLATBY

U zboží, které je skladem:

    • Na dobírku
      • DOPRAVNÉ ZDARMA až do domu, kamkoliv po celé ČR.

 

    1. Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku.
    2. Přesný termín dodání Vám potvrdíme na email.
    3. Platíte při převzetí zboží.
    4. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
    • Platbou předem bankovním převodem
      • DOPRAVNÉ ZDARMA až do domu, kamkoliv po celé ČR.

 

    1. Po přijetí Vaší platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám potvrdíme na email.
    2. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
    3. Číslo účtu: 4278943001/5500
    • Hotově - osobní odběr ( jen po telefonické domluvě )

 

    1. Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese Zabavnehrady.cz, Provozní 5492/3, Ostrava - Třebovice, 722 00
    2. Emailem nebo telefonicky Vám potvrdíme, že zboží je připraveno na vyzvednutí.
    3. Platíte při převzetí zboží.
    4. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).



U zboží na objednávku:

  • Nezbytnou součástí dodání hradu je potvrzení závazné objednávky a zaplacení 50% zálohy před zahájením výroby.
  • Dodání 15-17 týdnů od zaplacení zálohy
  • Doplatek při dodání atrakce.
  • Dopravné zdarma kdekoliv po ČR



DODÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží doručujeme českou poštou nebo expresní zásilkovou službou PPL. Zboží je dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.


DODACÍ LHŮTA
- dodací lhůta je upřesněna u každého výrobku a je denně aktualizována.
- při platbě předem bankovním převodem do 3 pracovních dnů po přijetí Vaší platby (pokud je zboží skladem)

Pokud není zboží skladem, budete informováni o možném termínu dodání.
V den vyexpedování zásilky Vám zašleme informativní mail s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici Vaše tel. číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Popřípadě nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase (mezi 9-16 hod.), který si s pracovníky zásilkové služby domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti. V případě, že v námi avizovaný den nedodá zásilková služba zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zásilkové službě. Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy zásilka opustí naši expedici a je tedy pevný!

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

UPOZORNĚNÍ
www.zabavnehrady.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY:
V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás informujte na info@zabavnehrady.cz.

V případě, že zjistíte poškození po rozbalení zásilky, neprodleně nás kontaktujte. Budeme tuto zásilku reklamovat u přepravce, který k Vám vyšle technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky.

V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace. Reklamované zboží do Vás odvezeme zdarma v dohodnutý termín na reklamaci. Následně je na naše náklady pošleme zpět na Vaši adresu. Při reklamaci je nutno postupovat přesně dle reklamačního řádu (viz.Záruka a reklamace).

KONTAKT:
ALFI Corp., s.r.o.
zabavnehrady.cz
Provozní 5492/3
Ostrava - Třebovice, 722 00
e-mail: info@zabavnehrady.cz
telefon: 724 030 127